پ ن پ جدید

 

********************************
رفتم از قسمت قفسه باز کتابخونه 2تا کتاب برداشتم آوردم گذاشتم جلوی مسئولش که وارد حسابم کنه؛
میگه: میخوایببریشون؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ اومدم کتابارو بهت توصیه کنم بخونی، میانگینساعت مطالعه تو مملکت بره بالا
****************************************
سرامتحان برگه تقلبم و در آوردم دارم مینویسم
مراقبه دیده میگه تقلبه؟؟
گفتمپَـــ نَ‌‌ پَـــ دعای ابوحمزهثمالیه
***********************************************
رفتم بچه خواهرمو ازمهدکودک بیارم،
مربیه میگه: بچه رو میبریدش؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ همینجامیخورمش
*****************************************************
رفتم آزمایشادرار.
یارو میگه ادراره؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ سکنجبینِه برو کاهو بیاربزنیم توشبخوریم!
****************************************************************
کمرمدرد می کنه یه پارچه بستم بهش.
داداشم میگه کمرت درد می کنه؟
گفتم پَـــ نَ‌‌پَـــ می خوام ادای داداش کایکو رو دربیارم.
***************************************************************
داریم 10 نفری بازی شبکه ای میکنیم
اومده میگه جدی حال میده؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــاسکولیم! عذاب داره اما میخوایم تهذیب نفسکنیم
******************************************************************
رفتمبانک پول بگیرم
کارمنده میگه پول رو میبرین؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ میخواموایسم اینجا هر کس رقصید بریزم رو سرش شاباشبدم....
************************************************************
رفتمنوشابه بخرم به یارو میگم اینکه تاریخش مال دو سال پیشه
میگه : یعنی فاسد شده؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ مونده جاافتاده
*******************************************************
دارم ازگرما میمیرم ، خودمو مثله چی دارم باد میزنم ،
بابام میاد میگه چیه ؟ گرمته؟؟؟؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ دارم حداکثر سرعت چرخش مچم رو امتحانمیکنم
******************************************************
رفتیم رستوران، میگم 2تا جوجه لطفا ،
میگه جوجه کباب؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ ازین جوجهرنگیا ، یه قرمز بدین یهسبز
*********************************************
به اپراتور اداره میگملطفا شماره فلانی رو برام بگیر .
میگه گرفتم وصل کنم؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــفوت کن , قطع کن
************************************************
زنگ زدم 115،
میگه آمبولانس میخواین قربان؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ یه پلیس 110میخوام, بقیش هم آدامس بدین!
*********************************
به مامانممیگم من میرم کارواش،
میگه ماشینم میبری؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ دارم میرماونجا دوش بگیرم
**********************************************
یارو اومدهمی‌بینه همکارم توی اتاق نیست
باز می‌پرسه خانم فلانی نیست؟
گفتم پَـــ نَ‌‌پَـــ هستن. افتادن پشت اون کمد. با خط‌کش بزندربیاد.
************************************************************
مگسکش دستمه.
مامانم میگه میخوای مگسا رو بکشی؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ میخوامرهبری ارکسترشون رو بکنم سمفونی بتهوونبزنن
**************************************************
حواسم نبود با صورترفتم تو در
میگه ندیدیش؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ من دارکوبم می خوام با منقاریه سوراخ برا خودم باز کنم برمتو
*************************************************************
رفتم دکترمیگم:دو روزه بدنم خیلی درد میکنه!
بعد از 10 دقیقه معاینه میگه: میخوای واستدارو بنویسم؟!
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ میخوای واسم دعا کن تا خوببشم!!!!
*************************************************
با گل رفتمبیمارستان
نگهبان میگه گل برای مریضتون آوردین
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ اومدمخواستگاری تو با اینسیبیلات...
*******************************************
رفتم صندلی بخرمواسه کامپیوتر
یارو گفت : راحت باشه؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ خار داشتهباشه..
*******************************************
دارم تو حیاطمون موتورموتعمیر میکنم به مامانم میگم دستمال بیخودی داری؟
میگه میخوای موتورتو تمیزکنی؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ میخوام هل هله کنان برم تو کوچه کردیبرقصم
************************************************
داشتم تلویزیونمیدیدم
بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بعدش به من میگه داشتیمیدیدی؟؟؟!!!
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ داشتم گرمش میکردم تا شما بیایببینی!!!!!
***************************************************
رفتم واسهاستخدام,
یارو میگه اومدی واسه استخدام؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ اومدم ببینمکی استخدام می شه ازش شیرینیبگیرم!
*********************************************
میگم بابا... تصمیم روگرفتم... می خوام زن بگیرم...
میگه میشناسیش؟ میگم آره..
میگه مجرده؟
گفتمپَـــ نَ‌‌ پَـــ منتظرم شوهرش رضایت نامشو امضا کنه بریمخواستگاری
************************************************

دستمو بلندکردم از استاد سوال کنم .
میگه شما سوال داری؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ خواستمخطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگیری ...
*******************************************************
رفتم پیژامه ازکمد برداشتم پوشیدم
بابام میگه از تو کمد برداشتی؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــگذاشته بودم تو یخچال تابستونیه پیژامه تگری بپوشم خنکشم


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: